Vackra pappersark

Vackra pappersark från Bungalow   Vackra pappersark från Bungalow

De här härliga handgjorda pappersarken hittade jag hos fina nätbutiken Darling Things. Jag gillar både färgerna, mönstret och kvaliteten. Några av dem blir tavlor, resten får vi se var de hamnar!

Om Snyggt Igen

Ålder: 38 år Bor: Sollentuna Familj: Min man Magnus och gullungarna Lina och Hannes Gillar: inredning, kreativitet, fotografering, min familj, mina vänner Ogillar: falskhet, avundsjuka och regniga morgnar
Det här inlägget postades i inredning. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vackra pappersark

  1. Ylva skriver:

    Vad glad jag blir att du skriver om mig: )!!!!

    Fina tavlor, är det ok om jag lånar en bild? Funderar på ett inlägg om vad folk gjort av saker de köpt av mig, det har blivit till fina och kreativa saker (speciellt papprena!)

  2. ulrika skriver:

    Självklart får du låna bilderna!

  3. Axelina skriver:

    Trevlig blogg du har, jag la till dig på min bloglovin lista:)

Kommentera

