Dåligt samvete

Siffror   Siffror

Lite dåligt samvete har jag nog haft för Snyggt Igen… Ingen ny härlig vintage, inga inspirerande foton och inga blogginlägg. Anledningen är att jag precis har avslutat en intensiv första vecka på ett nytt jobb med allt vad det innebär. Att arbeta med Snyggt Igen på kvällarna har liksom inte varit aktuellt… Istället har jag stupat i säng strax efter barnen. Men nu är det dags för lite nyheter! I helgen kommer det dyka upp lite smått och gott allt efterhand, bland annat de här fina siffrorna! Välkomna in i shopen!

Om Snyggt Igen

Ålder: 38 år Bor: Sollentuna Familj: Min man Magnus och gullungarna Lina och Hannes Gillar: inredning, kreativitet, fotografering, min familj, mina vänner Ogillar: falskhet, avundsjuka och regniga morgnar
Detta inlägg publicerades i återbruk, inredning, vintage och märktes . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar